#myfairtrade

dnia

#myfairtrade to akcja edukacyjna zainicjowana przez markę KOKOworld i wspierana przez międzynarodową organizację Fashion Revolution działającą na rzecz zmiany standardów w przemyśle modowym. W jej ramach konsumentki i konsumenci, a także marki, tłumaczą czym jest dla nich bycie “fair”. Postanowiliśmy także my napisać parę słów na ten bliski naszemu sercu temat.

Fair, czyli uczciwość, to najważniejszy aspekt naszego podejścia do prowadzenia biznesu i dzielimy ją na trzy obszary – każdy tak samo ważny i niezastępowalny. Do tych trzech obszarów podchodzimy bezkompromisowo.
Pierwszy to uczciwość wobec klientek. Dla każdej z nich za każdym razem wykonujemy produkt najwyższej jakości, z największą starannością. Nie odpuszczamy sobie. Słuchamy opinii klientek, wychodzimy im naprzeciw, dopasowujemy naszą ofertę do ich potrzeb, a cenę produktu wyliczamy w oparciu o faktyczne koszty.
Po drugie jesteśmy uczciwi wobec naszych pracowników. Podstawową formą zatrudnienia jest u nas umowa o pracę na czas nieokreślony z pełnym ubezpieczeniem i wszystkimi składkami. To kosztuje, ale wierzymy, że tylko zapewniając członkom zespołu stabilność zatrudnienia można budować twórcze i efektywne środowisko pracy (i szczęśliwszy kraj).
A po trzecie, i nie mniej ważne, chcemy być fair wobec szerszego kontekstu, w którym funkcjonujemy. Uważamy, że płacenie podatków to obowiązek, a nie przykra konieczność, i staramy się wybierać rozwiązania odpowiedzialne ekologicznie, segregujemy śmieci i odpady z produkcji.
To wszystko wliczone jest w cenę naszych sukienek, która przez to jest mniej konkurencyjna wobec firm nieprzestrzegających tych zasad – w branży modowej granie fair nie jest w modzie. Kupując u nas płacisz za tak rozumiany fair trade.

 

A tutaj nasz krawiec Marek z dumną miną biorący udział w innej (ale o tej samej tematyce) akcji Fashion Revolution:
i-made-your-clothes-marek.jpg

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s